Untitled design-2

De laatste ontwikkelingen op het gebied van data, technologie, AI en innovatie.

Voorop blijven lopen én je marketing naar een hoger niveau brengen? Kom naar het Digital Marketing Innovation Event en krijg alles mee over de laatste ontwikkelingen in het online marketinglandschap. Specialisten vanuit allerlei vakgebieden geven je deze middag de laatste updates over o.a. AI, automatisering en de cookieless future.

 

We introduceren nieuwe tools, praktische tips en hands-on strategieën waarmee je direct aan de slag kunt. Zo pak of behoud je jouw voorsprong in de markt.

 

Dit is een Netprofiler event in samenwerking met Leadscope.

Datum: 23 Januari

Tijd: 12:30 - 16:30, met aansluitend een netwerkborrel

Locatie: Willem Fenengastraat 9, 1096 BL te Amsterdam

DIT KUN JE VERWACHTEN

 We trappen het Netprofiler Digital Marketing Innovation Event af met een keynote sessie van Ondernemer en Specialist AI & Automatisering Tijs Nieuwboer. Daarna kun je kiezen uit zes parallelsessies verzorgd door onze in-house specialisten en een Keynote sessie van Pinterest bijwonen. 

12:30 - 13:00 | Ontvangst

13:00 - 13:15 | Start & opening

13:15 – 13:45 | Keynote - Tijs Nieuwboer

14:00 – 14:20 | Paralelronde 1

14:30 – 14:50 | Paralelronde 2

14:50 – 15:10 | Pauze

15:10 – 15:30 | Paralelronde 3

15:40 – 16:10 | Keynote - Pinterest

16:10 – 16:30 | Afsluiting

16:30 uur | Borrel

15:40 - 16:10

Van Co-Pilot naar Hoofdpiloot:
AI Automatisering met No-Code & Make
We kunnen al heel wat met AI als de co-pilot. Wat wij tijdens deze keynote behandelen is hoe je productiviteit verhoogt als je hem inzet als de hoofdpiloot. We gaan voorbij het chatten, we bouwen een systeem dat zelfstandig aan het werk gaat. Met de nadruk op het feit dat dit niet per se complex is, we laten zien hoe je zonder veel expertise veel tijd kunt winnen. Dit laat ik je zien met no-code automations. 
15:40 - 16:10
De oplossingen van Pinterest in het nieuwe digitale tijdperk

Annabelle en Jasmijn van Pinterest vertellen over Pinterest en belichten alle (nieuwe) aspecten van het platform. Ze richten zich ook op de nieuwste tools en mogelijkheden die Pinterest biedt, met speciale aandacht voor AI, Performance en Gen Z. 

In de presentatie wordt ook de recent geïntroduceerde AI-oplossing Performance+ gepresenteerd, die adverteerders helpt hun campagnes te optimaliseren en automatiseren. Daarnaast worden full funnel strategieën besproken, waarmee merken klanten kunnen bereiken in elke fase van hun aankooptraject. De presentatie gaat ook in op de Pinterest API, die bedrijven in staat stelt om Pinterest-functionaliteiten te integreren in hun eigen applicaties. Tot slot wordt er aandacht besteed aan hoe Pinterest zich aanpast aan een cookieloze wereld, wat cruciaal is voor privacy-bewuste gebruikers en adverteerders in het huidige digitale landschap. 

14:00 - 14:20

Met slimme automatiseringstechnieken meer rendement uit je SEA campagnes

Benieuwd hoe je middels automatisering de effectiviteit van je SEA campagens kan verbeteren? Tijdens deze sessie krijg je praktische tips hoe je o.a. scripts en spreadsheets kunt gebruiken om meer rendement uit je campagnes te halen. 

14:00 - 14:20

Demand Generation in B2B
Ontdek hoe je met demand generation jouw B2B-marketingstrategie naar een hoger niveau tilt. Leer hoe je merkbekendheid opbouwt, autoriteit claimt, en waardevolle relaties creëert met potentiële klanten. Deze presentatie biedt praktische tips en inspirerende voorbeelden om vraag te genereren en leads te nurturen in complexe B2B-purchase journeys. 

14:30 - 14:50

Een sterke lokale vindbaarheid d.m.v. SEO
Benieuwd hoe je meer bezoeken naar je digitale en fysieke vestigingen kunt realiseren? Rank hoger, beheer je reputatie, publiceer lokale content en genereer meer business. In deze sessie laten Martin en Michel zien hoe je effectief je lokale zichtbaarheid vergroot en beheert, of je nu 10 of 300 vestigingen hebt! 

14:30 - 14:50

Optimaliseer je B2B Marketingstrategie:
Haal het maximale uit Account Based Marketing (ABM)
Zet in op een gerichte marketing- en salesaanpak met Account Based Marketing (ABM). Hiervoor kies je wanneer je deals wilt sluiten met een hoge contractwaarde bij een klein aantal prospects. Je leert hoe je de basis van een ABM-programma opzet, waar je op moet letten bij de uitvoering en hoe je het programma doorontwikkelt.  

15:10 - 15:30

Een hoger rendement met meetbare branding campagnes:
Ontdek 3 strategieën
Benieuwd hoe je inzet op digitale branding om je verkoopresultaten te verbeteren? Tijdens deze sessie ontdek je drie strategieën voor meetbare branding inzet, speciaal gericht op social en programmatic advertising. 

15:10 - 15:30

Groei met klantdata & technologie:
De kracht van CRM en HubSpot
Deze sessie laat zien waarom Customer Relationship Management (CRM) een essentieel onderdeel is van succesvolle bedrijfsvoering. We duiken in de voordelen van CRM-technologie, van procesoptimalisatie tot klantrelatiebeheer, en laten zien hoe HubSpot jouw bedrijf kan helpen bij het verhogen van klanttevredenheid, omzet en efficiëntie. Leer hoe je klantdata optimaal inzet en de valkuilen bij CRM-implementatie voorkomt. 

Digital Marketing Innovation Event | Februari '24

Een korte terugblik en sfeerimpressie van het Digital Marketing Automation Event in februari 2024

11

+
Sprekers

50

+
Innovaties

150

+
Deelnemers

4

+
Kennispartners

 

NP

Neem contact op

Johann Siegerstraat 24

1096BH Amsterdam 

Info@netprofiler.nl

+31 20 345 9488

 

Onze socials